Tema: Re: DRL
Autorius: spakainas
Data: 2012-01-05 10:42:05
Ta jūsų diskusija, žinoma, labai įdomi, daskaičiau iki šitos vietos
kažkaip vargais negalais, bet jau galvoju kad užteks ;]

Codekui - mano asmenine nuomone šviesų naudojimas net ir saulėtą dieną
labai prasmingas, tikrai susidaro nemažai tokių situacijų, kai
automobilį su šviesom pastebėsi kur kas greičiau nei be jų.
Tas ypač aktualu pvz priežlibiams pensinykams ir šiaip silpnai
matantiems pėstiesiems/dviratininkams ir tuo labiau vairuotojams.
Dar vienas momentas - kol nebuvo reikalavimo dieną įjungt liustras, tai
būdavo ir daug visokių lunatikų per lietų/rūką ir net naktį važiuojančių
be šviesų - paprasčiausiai pamiršta. Dabar situacija daug geresnė.
Man šviesos dieną nė kiek netrukdo ir nematau prasmės jų atsisakyt.