Tema: Re: DRL
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-05 13:17:42
On 01/05/2012 01:12 PM, gidas wrote:

> galim ir puga. tokie kaubojai kaip tu, pasikeitus oro salygoms, daznai pamirsta isijungti sviesas.

aha, galim. deja, tyrimai sako ka kita. tie kurie samoningi ir sviesas
naudoja pagal paskirti, dazniau stebi ir pastebi aplinkos salygu
pasikeitimus ir atitinkamai reaguoja. viena is daznesniu problemu nauju
auto su DRL savininku tarpe - butent ta kuria parasei, tik tiksliau:
pamirsta isijungti ARTIMAS sviesas tamsiu paros metu ir taip ir varo su
DRL nieko nematydami. buvo net tokiu, kurie net nezinojo, kad dar kazka
reikia isijungti, nes 'juk automatiskai viskas isijungia'.
prasei konkretumo - tai prasom, mano argumentas pries tavo niekuo
neparemta bullshit.