Tema: Re: DRL
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-05 10:03:21
On 01/05/2012 09:59 AM, Edvinas wrote:

> Tu savo stiliuje: po konkretaus klausimo vien tik šūdo malimas.
>
> Pats sakei, kad nagrinėjai, analizavai ir t.t. Tai turėtų būti labai
> nesunku parašyti, kad šviesos dieną blogis, nes:

o tu viska darai kas tau nesunku? as ne misionierius koks. beto, jau n
kartu rasiau, nuobodu kartotis. pats klausi tik tam kad pasipyzdavot,
nes jei butu tikrai idomu jau senai pats butum susirades. tu irgi rimtai
galvoji, kad as cia rasineju nes TAU kazka irodyt noriu? :) vazinek nors
su lokomotyvo proziku ant stogo, man zemai kabo.