Tema: Re: DRL
Autorius: spakainas
Data: 2012-01-05 11:12:40
Bet tai rimtai, esquires kažkaip sugeba papostint info apie bet kurį
merso modelį, nes kažkas to paprasšo, kažkam tai naudinga. Codekui
kažkaip tai ypač sudėtinga operacija. Visi paskaitytų, gal kas nors ir
nuomonę pakeistų, jei ten tikrai vertinga ir teisinga info.
Dabar gi, aš matau tik tiek: "visi dx, aš mldc".