Tema: Re: DRL
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-04 23:58:40
On 01/04/2012 11:47 PM, 911 wrote:
> as jau 10x parasiau , tu vistiek nesupranti.
> yra taisykles ir privalu jom laikytis.
> Norint kovot - tam irgi yra atitinkami budai.
> Jei kiekvienas isivaizduojantis kad 'naudojasi galva pagal paskirti' kovos taip kaip jam tuo metu susviete- cia jau nebekovojimas, cia DEBILIZMAS.

bet kazkodel pasaulyje nesisteigia klubai nusistate 'nestabcioti pries
perejas', 'nestot prie raudono' ir pan. o vat pries DRL nusistaciusiuju
- pilna, kuria tiklapius, inicijuoja pakeitimus, rengia protestus ir
t.t... koks idomus ir netiketas sutapimas, arne? gal pabandytum savo jau
daug kartu ispistas smegenis pasukt ir atsakyt kodel?

beje, pagal tave, tai viso pasaulio istorijoj, visi 'valdzios' sugalvoti
istatymai ir norodymai yra teisingi ir turi but su dziaugsmu ir orgazmu
visu pasitinkami? arba kad visa bloga ir neteisinga tvarka pakeiciama
diplomatiskai ir taikiai? zinok todel zmones is streikuoja, net
kariauja, kad normaliais budais pasiekti nieko neimanoma. bet juk
'kieti' yra tik tie, kurie uodega pabruke subines laizho, visi tie kurie
isdrysta pasakyt kitaip, yra ziauriai nepageidaujami :)

> apie mano pazeidimus/nepazeidimus tai isvis cia jokios kalbos negali but. Neivieno posto neesu parases kokie visi aplink debilai ir kaip as dabar gyvensiu pries sistema.

matai kaip. mano pazeidimas esminis, o 'visi tavo' - ne? bile kaip
manevruot, virsyti greiti, kalbet mobiliaku, bilekur parkuotis, vazinet
su netvarkinga masina yra ok, nes tai dazniausi pazeidimai kuriuos daro
'taisykles svarbiausiu dalyku' laikantys buduliai su trenigais ir
smartfonais prie vairo.