Tema: Re: DRL
Autorius: spakainas
Data: 2012-01-05 11:21:08
Tai kad aš nieko ir neieškojau, nes man pats reikalavimas įjungt šviesas
dieną neatrodo nelogiškas. Ar tu taip pat ieškai info internete apie
tai, kad į lauką einant reikia apsimaut batus?
Jei jau darei tyrimus ir ieškojai, tai gali normaliai keliais žodžiais
apibendrint? Pvz:

Dieną įjungtų šviesų pliusai:
1. Pagerina tp pastebimumą
2. Mažina galimų avarijų skaičių

Dieną įjungtų šviesų minusai:
1. Didesnės energijos sąnaudos, tuo pačiu daugiau išmetamo co ir teršalų
2. Trumpesnis lempučių/reflektorių tarnavimo laikas
3. ... pagal tokią ir tokią statistiką (linkas) nixuja neveiksminga, nes
teip ir anaip.

Nu ir visiem bus aišku ir suprantama. O tai ligšiolei tik bybiais visus
dėliojai į kairę ir dešinę be jokios paaiškinamos priežasties.