Tema: Re: DRL
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-05 13:55:36
On 01/05/2012 01:09 PM, Nitro wrote:
> panasu, kad busi kaip minimum viena tyrima praleides :)

panasu, kad visi cia rekiantys tai aplamai nei vieno nemate ir neskaite.
vienintelis argumentas - KET parashyta. KET parashyta, kad pries sedant
prie vairo (kiekviena karta), turit patikrinti auto technine bukle. ar
ta padarot 100% visada? tai kodel pilnas miestas 'vienaakiu' ?

lietuvoj istatymas padarytas copy-paste metodu, visiskai neatsizvelgiant
i vietines situacijos niuansus. viskas paremta tuo, kad 'europa taip
daro'. o kad lietuvoj europos auto lauzhynas tai niekam nepasirode svarbu.

paneikit faktus, troliukai:

1. kai vietoj DRL tarnauja artimos sviesos, daug greiciau perdega
lemputes (prikyje, gale). tai laiku pastebi retas. daznas isvis
nepastebi kol kasnors nepasako. pilna vazinejanciu vienaakiu, kuriuos
tamsoj privaziuoji su baime, nes neaisku ar ten kazkas kazka uzstoja
priekyje, ar mocas vaizuoja, ar viduriu kelio kas vaizuoja ir t.t. tai
MAZINA sauguma.
2. kai vietoje DRL tarnauja artimos sviesos, sviesos srautas yra per
daug stiprus. jis AKINA priekyje atvaziuojancius. to pasekoje mazesni ir
nesvieciantys objektai tampa nepastebimi. vairuodamas ziuri nei i kelia,
ne tr. priemones ir salia ju, o toli i 'niekur' nes kitaip akina. tai
mazina pastabuma ir budruma kelyje. tai MAZINA sauguma.
3. net specialios DRL lempos daugeliu atveju yra per galingos. tai velgi
turi dvi neigiamas pasekmes - akina, bei didina kuro sanaudas, didina
tarsa. net nelabai svarbu kiek - esme pats faktas. tik visiskas ligonis
gali daryt kazka, kas neturi prasmes bet reikalauja sanaudu.
4. Lietuvoje didzioji dalis auto vazineja su artimosiomis sviesomis.
5. tokia tvarka sugalvota tik tam, kad valdininkai uzsidetu pliusiuka,
kad 'padarem dideli darba del saugumo', 'pasekem kitu pavyzdziu'.
realiai spresti problemu tai niekaip nepadeda ir nesprendzia. pvz:
lynojant tamsiu paros metu MIESTE artimos sviesos yra peilis ir akims ir
saugumui. valdzia nesistengia gerinti gatviu apsvietimo (net
atvirksciai), bet liepia visiems visur ir visada blizgint lempom.
realiai didelis zingsnis i prieki butu, jei butu sugalvota kaip mieste
is viso atsisakyti ryskiu sviesu. minetomis salygomis daug geriau matosi
esant geram gatves apvietimui ir vaizuojant su pazibinciais.
kai is priekio plieskia lempos, tai tik jas ir matai - daugiau nieko.
6. tvarka visiskai neapgalvota, neisskirtos situacijos ir aplinkybes.
tai tik liudija, kad jokiu tyrimu nebuvo atlikta, kad tikslas yra ne
saugumas. liepimas visur ir visada zibint lempom tik parodo nenora
gilintis i situacija ir spresti problemas is esmes. tai nesekmingas
workaroundas.