Tema: Re: DRL
Autorius: 911
Data: 2012-01-05 00:11:45
tai ka tu nuveikei tuo klausimu, jei cia jau tikrai labai negeras/nenaudingas reikalas tie dlr ar artimos sviesiu paros metu?

skirtumas esminiai paziedimai ar ne yra ne tame tavo jie ar mano.
abu gi zinom ta ket bent minimaliai, zinom ka pazeidziam. As noredamas/nenoredamas paziedziu atitinkamai mane nubaudzia nenubaudzia kita diena nubaus:) o tu maike draskai  "specialiai paziedinesiu, cia durniu ismislas ir t.t."
Nu kas is to kad tu be tu lempu vazinesi? ka tai pakeis? nestabdys net nieks, nes tinges terliotis del 20lt, yra pelniningesniu klientu, pazies pareigunai sakys "o shura vel be sviesu, taupo lempikes hehehe" ir viskas tuo pasibaigs.