Tema: Re: DRL
Autorius: homo erectus
Data: 2012-01-05 22:35:12
On Thu, 05 Jan 2012 21:11:26 +0200, CodeC wrote:

> jo, kietas argumentas. ar bent zinai, kiek vazineja zmoniu iki tol, kol
> masina sustoja? nezino nei ka tos lemputes reiskia nei ruosiasi kazka
> daryt kai jos uzsidega. o siaip tai siulau bent karta i realybe
> pasiziuret ir paskaiciuot vienaakius kol nuvaziuoji is tasko i taska.

Oho, prašnekome apie realybę? Tik prisimink kokia pačio buvo reakciją į
paminėtą realybę, kad liepus visiems visą laiką važinėti su šviesomis,
nebeliko lunatikų, kurie beveik sutemus, esant rūkui ar pliaupiant liūčiai
be šviesų važinėja? Kiek pamenu paminėję tą realybę buvo tamstelės & Co
pasiųsti toliau.

Tad realybė tokia: dabar kartais važinėja vienaakiai, seniau važinėdavo
užsimaskavę "gerai matantys". Ir tų užsimaskavusių, kiek aš pamenu, būdavo
nepalyginamai daugiau, nei dabar važinėjančių vienaakių.

> nu atlikti tyrimai sako kitaip. akis turinciam nei tyrimu nereik.
> robotui i viena taska ziurinciam tai gal ir px. tik tokie dazniausiai ir
> dalyvauja ivykiuose.

Turiu akis, įvykiuose nedalyvauju, dieną įjungtos šviesos manęs neakina.
Taip pat būtų miela, jei duotum nuorodą į atliktus tyrimus apie tai, kad
dieną šviesos akina.

> po va tokiu tavo teiginiu, tai neber apie ka diskutuot toliau.

Kodekai, tu niekad nediskutavai, o tik išsipisinėjai ir trolinai.

p.s. aš pats nesu šalininkas to, kad šviesią dieną geru oru su šviesomis
važinėti. Bet jei nori tuo kitus įtikinti, tai reikia argumentuotai ta
pasakyti, o ne nx siuntinėti ir kliedėti apie visokius akinimus.