Tema: Re: DRL
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-05 22:52:16
On 01/05/2012 10:35 PM, homo erectus wrote:

> p.s. aš pats nesu šalininkas to, kad šviesią dieną geru oru su šviesomis
> važinėti. Bet jei nori tuo kitus įtikinti, tai reikia argumentuotai ta
> pasakyti, o ne nx siuntinėti ir kliedėti apie visokius akinimus.

matai, skirtingai nuo tavo beprasmes trydos, as taip ir padariau -
ARGUMENTAVAU. minimum 2 kart buvau sudejes kruva info. linku, prikabines
pdf, japonijos, kanados auto federaciju darytus tyrimus, su detaliu
metodikos aprasymum, su suvestinem. su isaiskinimais, su konkretesniais
skaiciais nei procentai. o ne plikais niekuo neparemtais teiginiais.
sakai as siuntineju nx - surask kur. vienas jau bande - atsiprase net
(respect). sakai as trolinu - o ar bent VIENAS is oponentu pagrinde savo
nuomone OBEJEKTYVIAI, apart savo 'man px', 'man gerai', 'man nemaiso',
'man padeda', 'visa europa taip daro'. kas jus tokie - pasaulio bambos,
kad svarbiausia yra kaip JUMS atrodo? pagal tai reikia kurti istatymus
ir tvarka. visi rekiat cia apie akivaizdzia nauda - bet niekuo to
nepagrindziat. NERA jokiu atliktu tyrimu. niekada nebuvo irodyta, kad
DRL sumazino avariju skaiciu. tera prielaidos. beje, mano paminetas
faktas, kad keletoje europos saliu avaringumas PADIDEJO po DRL ivedimo,
liko praignoruotas. o istorija tai tokia - pries mazdaug 20 metu kazkas
svedijoj sugalvojo kad reikia naudot DRL. labai greitai COPY-PASTE budu
tai pasklido placiai. be jokiu TYRIMU, neatsizvelgiant i konkrecia
vietine situacija. tiesiog uzdetas pliusas - mes irgi 'kaip visi'. cia
beje ne vien lietuva liecia. tai kam cia vis del to reiktu irodyt DRL
reikalinguma ir nauda - tiem kas sugalvojo, liepia isjungt ir baudzia
jei neisijungi, ar tie kurie klausia 'kam tai', 'kuo tai padeda',
'paaiskinkit, duokit tyrimu rezultatus ir metodologija'? visose salyse
pilna pries DRL pasisakanciu zmoniu, kurie MATO ir sako kad tai yra
blogai. labai daznai beje tai daro prof vairuotojai kurie kelyje
praleidzia daug laiko ir biski daugiau supratimo turi uz newsu chebryte.
tu cia eilinis is daugelio bandantis mane sutrolinti ir sulochinti, be
absoliuciai jokiu argumentu. nes tau taip norisi. nes tau nepatinka tai
ka as sneku. pasigedai mano argumentu, nes as VEL DAR KARTA nepaskyriau
pora valandu kad viska surasti ir supastinti cia tau asmeniskai. o kaip
tu manai, ar kitaip baigesi diskusija tada, kai ta padariau? taigi
dauguma cia turi tiksla NEIGTI, o ne SUZINOTI. nieks nenori gilintis -
visiem px. liepe - isijungem, lieps - issijungsim. patiem galvoj nei
vienas varztelis neprisuktas.
beje siuntinejamas esu as. as nei vieno nepasiunciau. netgi pirmas
nepradejau kitaip izeidineti.