Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: Jaegermeister
Data: 2011-02-17 08:38:37
O as gal net ir jam pirmam paskambinciau. Kodel reikia atsisakyti pasiulos
varianto vien del to, kad tos firmos savininkas yra lopas?
Nieko visiskai as apie ta langu centra nezinau, viska ka parasiau yra 100%
trolinimas, tiesiog labai patinka pasisaipyti is niuwsu pardaveju. Man visi
kewles, brazas, markovishius kazkaip labai primena tuos vadybininkus, kurie
prisipisa per koki nors fursheta padraugauti ir po to ka nors parduoti...