Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: Renookas
Data: 2011-02-12 19:29:02
man px, nors ir keiciant tepala sugedo (anot Codec). Mano reikalas kad
reikalas arba butu issprestas iki galo arba bent jau nevaryti kad meluojam
apie tai kad is tikruju realiai buvo. Kad nepaskambino - nu gerai, negaliu
pakomentuoti savo naudai. gal ir turejo paskambinti. Bet rade paskambino
man, pasake, liepiau uzdeti pabandyti kad bus tada. Na jie tai ir padare.
Gal ir mano asmensikai klaida kad neiformavau codeco. As asmeniskai nieko
pries spresti problema toliau, pinigu niekas is codeco nepraso ir turim dar
ir savigarbos - pinigus imam problemas issprende, o ne neisprende. Taip ir
siuo atveju, bandymai isspresti problema nebuvo apmokestinti nei litu, nei
uz transportavima, nei uz dirzo pastatyma.
Ir kaip ir buvo cia duotas patarimas - sueiti ir isspresti problemas. As
100% uz. varyk codecai pirmadieniui masina, ir pabandysim padaryti
diagnostika (pasikviesiu as kita diagnostika). Arba jei turi laiko laukti,
tai netgi ir Sena is sargenu. Bet su juo sunkiau nes jis daznai laiko
neturi. Ir spreskim problema iki galo. O varyti cia ant musu pradejai tu
sakydamas jog meluojam ka radom. Galu gale gal net ir ne sutapimas - gal kur
kokia fiske atsijuge uzkliudzius ar dar kas nors. nu neatmetu as jokiu kitu
versiju ir nevarau kad tu blondine ir nieko nesupranti. Jei nesuprastum tai
gal ir cia nesedetum. As tik noriu truputi pagarbos ir sau, ir tau. Tiek
ziniu. jei noresi sprestis problema civilizuotai tai sprendziam, jei nori
rektis melagiais, tai rek. jei noresi civilizuotai, adresa zinai.