Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-13 22:43:50
On 02/13/2011 10:33 PM, Renookas wrote:
> nepasakysiu si vakara, Codec galetu tiksliau ivardinti, as nebent rytoj
> paziuresiu. jei neklystu, tai tepalu, zvakiu ir filtru keitimas... gal ka
> praleidau..

nu siaip tai cia jokia ne paslaptis. ir is viso mazai ka keicia sitoj
diskusijoj. viso 260 Lt. kiek uz ka detaliai nepamenu, bet uz dalis apie
100 Lt like uz darba. ka tiksliai pamenu, tai 40 Lt buvo ikainota
variklio diagnostika. kurios realiai, tai net nepadaret.

> Apskritai cia ne pinigu klausimas. Cia buvo noras padeti zmogui, kaip news
> klientui visgi surasti kur ta tikroji problema.

tipo? jei nebuciau i news parases, tai jau butumet nx pasiunte?
siaip jei idomu, tai tik bedai islindus, pradejau googlinti kas ta hitra
ir atkasiau tave. dar buciau gerai pagalvojes pries vaziuodamas ten, jei
tai is anksto buciau zinojes.

> Jei kolega Codec nores problemos bus ieksoma toliau jei nenores nereikia.
> Galu gale jis ir pats ne blondine kaip sake, taigi paskaitys manualus ir
> susitaisys. Ir viskas bus gerai.

jei dar kyla klausimas ar pas jus atvaziuosiu tai tikrai ne.