Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-02-13 22:56:45
bleble.... man toks jausmas, kad tu nuėjęs į maksimą batono, rastum prie 
ko prisipist.... :)

Užuojauta Vyžui....



On 02/13/2011 10:43 PM, CodeC wrote:
> On 02/13/2011 10:33 PM, Renookas wrote:
>> nepasakysiu si vakara, Codec galetu tiksliau ivardinti, as nebent rytoj
>> paziuresiu. jei neklystu, tai tepalu, zvakiu ir filtru keitimas... gal ka
>> praleidau..
>
> nu siaip tai cia jokia ne paslaptis. ir is viso mazai ka keicia sitoj
> diskusijoj. viso 260 Lt. kiek uz ka detaliai nepamenu, bet uz dalis apie
> 100 Lt like uz darba. ka tiksliai pamenu, tai 40 Lt buvo ikainota
> variklio diagnostika. kurios realiai, tai net nepadaret.
>
>>
>> Apskritai cia ne pinigu klausimas. Cia buvo noras padeti zmogui, kaip
>> news
>> klientui visgi surasti kur ta tikroji problema.
>
> tipo? jei nebuciau i news parases, tai jau butumet nx pasiunte?
> siaip jei idomu, tai tik bedai islindus, pradejau googlinti kas ta hitra
> ir atkasiau tave. dar buciau gerai pagalvojes pries vaziuodamas ten, jei
> tai is anksto buciau zinojes.
>
>>
>> Jei kolega Codec nores problemos bus ieksoma toliau jei nenores nereikia.
>> Galu gale jis ir pats ne blondine kaip sake, taigi paskaitys manualus ir
>> susitaisys. Ir viskas bus gerai.
>
> jei dar kyla klausimas ar pas jus atvaziuosiu tai tikrai ne.
>
>>
>>
>> "Arturas | www.langucentras.lt"<arturas@langucentras.lt> wrote in message
>> news:ij98d3$4vp$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Renoookas imesk sakaita kuria kolega Codec apmokejo?
>>> Taip sakant kad zinotumem kas buvo apmoketa?
>>>
>>>
>>> --
>>> ___
>>>
>>> Artûras Brazas
>>> mob. +370 655 40000
>>> fax: +370 614 80000
>>> skype: ministerija.lt
>>> web: www.langucentras.lt
>>> email: arturas@langucentras.lt
>>>
>>> "Renookas"<vytautas_trinti_@hitra-istrinti.lt> wrote in message
>>> news:ij5vh1$506$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Ka cia bepaaiskinsi...
>>>> Taip problema gal ir ne vien tame. Bet faktas kad buvo perziureta
>>>> issamiau, rastas palaidas dirzas ir pastatytas tvarkingai, klientui
>>>> pasiulyta pasikeisti bet jis nenori, niekas ir nevercia (aisku tai nera
>>>> nesikurimo priezastis), palaikius masina pabandyta uzkurti - ji
>>>> uzsikure,
>>>> pabandzius dar karta po kiek laiko ir vel. Spec saldytuvo variklio
>>>> atausinimui iki -12 laipsniu neturime.
>>>> Galima pakeisti puse masinos ir aiskinti kiek bapkiu reikia moketi,
>>>> galima pasalinti rastas problemas ir pasiulyti pabandyti vazineti
>>>> bei jei
>>>> bus problemu kreiptis ieskoti toliau slieku. Tai dienai rastos
>>>> problemos
>>>> buvo pasalintos ir dirzas pastatytas nemokamai nors su tepalu
>>>> keitimu jis
>>>> niekaip nesusijes. Taigi kritika man nepriimtina jei zmogus problemos
>>>> nenori spresti iki galo kartu o tik uzsiima smeizimu kad negalima
>>>> tiketi
>>>> zodziu jog dirzas buvo prasokes.
>>>> Be to Codec'ai - tavimi buvo pasirupinta ir del automobilio
>>>> atsitempimo i
>>>> servisa, ir del dirzo pastatymo ir niekas nenusiplauna nuo atsakomybes
>>>> bei pasakyta kad jei iskils problema, is kart gali skambinti ir padesim
>>>> kuo galesim.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Shadowed"<shadowed@bk.ru> wrote in message
>>>> news:ij5t4m$21o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> tuoj ateis Renookas ir viska paaiskins ;)
>>>>>
>>>>>
>>>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message
>>>>> news:ij5j4g$lnn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> nesikuria lygiai taip pat graziai kaip ir nesikure vakar.
>>>>>> tik dabar jau skirtingai nei vakar, yra rimto pagrindo netiketi nei
>>>>>> vienu hitra.lt personalo zodziu. nes jie pasakojo, kad pralaike visa
>>>>>> diena masina lauke, ir ji graziai uzsikure.
>>>>>> ne siaip sau matyt masina radau garaze uzkaitinta iki darbines
>>>>>> temperaturos atsiimant. cia ji kaip, lauke stovedama savaime uzkaito?
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>