Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-12 19:44:27
On 02/12/2011 07:37 PM, 911 wrote:
> tai jis viska moka ir supranta ;)
> nesuprantu pozicijos, butu renookas ispyres nx,  nu ateik jau jei taip nori cia ir parasyk rewiuwsa, dabar renukas lenda i sinka ntaji kart o tas raukosi. plius dar problema bbz kur.
> da nu nh tokius klientus...

bet tai ant kiek noras pas daug ka buti lukasenkom ir uzdrausti zodzio
laisve. cia tipo ka, kazkokia naujiena forumuose atsiliepimus rasyt? gal
pavartyk auto klubu forumus, paskaitinek. svarbiausia kad patys tokie
kritikai sekancia diena eina paverkt i koki delfi, ar net kita newsa
nika pasikeite (patikrintas atvejis). fak, labiausiai nekenciu tai tokiu
isverstaskuriu, kurie papuole i analogiska situacija patys taip pat
elgiasi, o kita bando paversti tautos priesu. TROLIS. viso gero.