Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: eimaz
Data: 2011-02-14 01:15:45
o tau normaliai atrodo po "pyzdec, NX tokius klientus" apacioj firmos
parasas? jei ant news'yu publikos esi dejes skersa, tai zinok google labai
"skaniai" sugaudo tokius post'us.
nors kaip matau tau ir google yra dzin, nes klientai tukstanciais
skaiciuojami ir pagal tavo skaiciavimus ju eiles laukia nuo ryto prie ofiso.