Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-15 16:52:41
On 02/13/2011 09:18 PM, markatas wrote:
> Matuoji kompresijas, o ne degini starteri. Pas sitas sokus dirzui voztuvai
> gauna i spranda

kompresija pamatuosiu. Renookai, siaip jau gavau 3 zmoniu nuomones,
kurios sutampa su tai ka parase markat - persokus dirzui tas pezas jau
butu ne tai kad nesikures, bet ir sulankstytais voztuvais. ka tu i tai
gali atsakyt? kaip tas pezas galejo vaziuot gerai su persokusiu dirzu,
nes siltas vaziavo ir vaziuoja gerai be jokio skirtumo po 'dirzo'
pataisymo ? cia ka, stebuklai dedasi?