Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-12 19:49:37
On 02/12/2011 07:42 PM, netavoreikalas wrote:
> neseku as cia kiekvieno asmeninio gyvenimo, bet kad sitam kiek pamenu
> dar nei vieni neitiko, tai kazkoki ten kibira ir stabdzius pats kieme
> tvarke ir variklio pagalve restauravo. uzsikabino renookas dabar sita
> graba suvisam jau, kas bebutu bus sugadinta ir arba taisyk arba reksiu
> ant viso kaimo kad sugadinot pries tai tepala keisdami...

blogai pameni. Staska jau 2 ar tris masinas taise. itiko. nulis
priekaistu. Saulius is Domeikavos garazu dyzeli irgi jau kelis kart
tvarke. nulis priekaistu. taip pat Stasys is Domeikavos N kartu gelbejo
su mechanika, nulis priekaistu. ir dar daug kitu. jei tu galvoji, kad as
siaip sau cia prisipist prie kazko noriu tai nespresk pagal save apie
visus. o kad kazka pats sugebu ir pasidarau, tai gal del to kad patinka?
turiu pvz minciu edukacijos tikslais pasidaryt kapitalke kad ir sitam
pezhui. ir ka? tu ziuri telika po darbo, as jo neziuriu jau N metu.