Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: 911
Data: 2011-02-13 22:34:15
tai mes is patirties matai kalbam, o ne is vadoveliu...
nera blogiau uz toki durniu kur pradzioj uzduoda kalusima forumiuke, paskui savaite skaiciuoja,  paskui dar visa enterneta perskaito, neduok dieve, kokiam skundai.lt ras bloga aciliepima ir t.t.
Nu finale isdrysta paskambina: viska zino geriau uz prekes/paslaugos tiekeja, visas konkurentu kainas , ishstudijaves ir t.t. atrodytu cia jau paskambino tai bus kontraktas bent metam ...
Nu ir filane UZHSISAKO, uz 100lt.
Jau keikdamas mintyse parduodi ta paslauga/preke, o paskui finale dar rasai rasinelius kodel taip kodel anaip ir t.t  ir vistiek lieki kaltas blogas ir plesikas.
Nu bl, gal dirbkim kiekvienas savo darba ir visi gerai gyvens a?
Ar del kiekvieno asilo cia reik kelienais vaiksciot?