Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-12 16:52:48
On 02/12/2011 04:35 PM, rr wrote:

> Šiaip sau diržai neatsipalaiduoja, o jei buvo prašokęs, gali prašokt ir
> vėl. Gal net sekančio kūrimosi metu :) Reiškia, reik jį keist su visais
> priklausiniais.

tai yra viena is pagrindiniu abejones kelianciu priezasciu. pries tai
diena pasiskambino rade blogas zvakes ir purvina oro filtra. dabar
'rado' persokusi dirza, patyliukais 'sutaise' ir tipo problemos ner. man
tai panasu i tiesiog ekspromtu sugalvota istorija man paskambinus. nes
kitaip tai isvis sunkiai suvokiama meistru logika. tipo matau, kad
dirzas xujovas, kad reik keist. bet tyliai ramiai sustatau metkes ir
surenku atgal. o poto dar meluojama, kad 'siulem keisti dirza, bet
klientas atsisake'. tai va tokius dalykus girdint, tai isvis nelieka
jokio pasitikejimo.