Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-12 15:39:59
On 02/12/2011 02:57 PM, eimaz wrote:
> jo bl ir svarbiausia kaltint ta servisa, kuriame tepalus keiteisi :)) gal tu
> nebejuokink jau zmoniu.

pala, pirmiausiai pasiskaityk nuo pradziu. kad jie kazka sugadino,
nerasiau niekur. apart nurautos slangutes. faktas yra vienas ir
paprastas - pries apsilankant tame servise, masina kuresi be absoliuciai
jokiu problemu visa ziema. nebuvo nei vieno atvejo kad nesikurtu net ir
prie didelio minuso.
toliau. kad gali buti sutapimas, as pats pirmas ir pasakiau tai.
nepriestaravau, kad galbut tepalus pakeitus islindo paslepta beda.
bet as nepatenkintas ne todel, kad sugedo. as butent tam ir palikau
masina servise antra karta - kad rastu kas blogai. sake, kad tikrins
viska - daviklius, degima, ir t.t. dabar as nepatenkintas tuo, kad man
jau du kart tame servise bande irodyt, kad taip turi but.
kad pries pasiimant masina pasiskambino pasitikslinti kada tiksliai ir
uzkaitino masina, kad atsiimant kurtusi gerai. nafig taip daryt?
kad jiems kuresi gerai salta tegu papasakoja bobutei. o sake butent
taip. kuo cia siulai buti klientui patenkintam?
tai as dar kazkoki minimalu supratima turiu. ka daryt paprastai mergai,
kuri tiek ir temoka - nuvaryt i servisa ir pasukt rakteli? varai - moki
pinigus, lauki, skubi, pasiimi - nevaziuoja. taip kelis kart is eiles.
cia tikrai tokia pas visus norma ir praktika? man taip pirma karta.
tiesa buvo vienas cia ciudu pridares starteri taisydamas. tai be kalbu
atidave bapkes ir dar atsiprase.