Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-13 10:53:55
On 02/13/2011 09:17 AM, VNO wrote:
> nu juokas ima, kai pakeiti tepala ir sugenda masina :D
> nebent varikliui chana - su medum vazinejo gal ir augancia keramika.
> garantuotai paprasciausiai sutapimas - prancuzo laida koks pajudintas nupuvo :D
>
> reikia kuo greiciai rasti zmogu su diagnositika - kad privaziuotu su lagamineliu ir paziuretu, net toje pacioje Hitroje.

keite ne tik tepala, bet ir zvakes. siandien pabandziau susisukti kitas,
jokio skirtumo, reiskia geros. taciau sukeitus vietom 2 su 3
zvaklaidzius, skirtumo irgi jokio. isvis po viena atjungus, skirtumo
irgi jokio. nu tai ar ne akivaizdu, kad degimo problemos. su zvakiu
kaitaliojimu truko gal koki pusvalandi. pirmadieni nusipirksiu naujus
zvaklaidzius ir 90% kad veiks kaip bite. nu arba jau babinai pize. bet
vakare dar ir ta patikrinsiu tamsoj.