Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-02-13 20:32:22
kad tu ponas vis neisikerti.
Cia i vata nieko nevyniojiu nes news jau 10 metu
so tokie klientai kaip TU (stiklo paketu ekspertas klijuojantis ragus Faugai
487 lt plius PVM) arba Codec nepapuola i etiketo aprasha.
Jei neklytu Codecui irgi zinau. Klientu lukeciai stipriai nemotyvuoti. O
klientai amoralus
Tai taip ir sakau :)

be vatos? ok?
tai nx man ta signatura traukti a?