Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: VNO
Data: 2011-02-13 09:17:09
nu juokas ima, kai pakeiti tepala ir sugenda masina :D
nebent varikliui chana - su medum vazinejo gal ir augancia keramika.
garantuotai paprasciausiai sutapimas - prancuzo laida koks pajudintas nupuvo :D

reikia kuo greiciai rasti zmogu su diagnositika - kad privaziuotu su lagamineliu ir paziuretu, net toje pacioje Hitroje.

VNO