Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: Renookas
Data: 2011-02-12 14:47:29
Ka cia bepaaiskinsi...
Taip problema gal ir ne vien tame. Bet faktas kad buvo perziureta issamiau,
rastas palaidas dirzas ir pastatytas tvarkingai, klientui pasiulyta
pasikeisti bet jis nenori, niekas ir nevercia (aisku tai nera nesikurimo
priezastis), palaikius masina pabandyta uzkurti - ji uzsikure, pabandzius
dar karta po kiek laiko ir vel. Spec saldytuvo variklio atausinimui iki -12
laipsniu neturime.
Galima pakeisti puse masinos ir aiskinti kiek bapkiu reikia moketi, galima
pasalinti rastas problemas ir pasiulyti pabandyti vazineti bei jei bus
problemu kreiptis ieskoti toliau slieku. Tai dienai rastos problemos buvo
pasalintos ir dirzas pastatytas nemokamai nors su tepalu keitimu jis niekaip
nesusijes. Taigi kritika man nepriimtina jei zmogus problemos nenori spresti
iki galo kartu o tik uzsiima smeizimu kad negalima tiketi zodziu jog dirzas
buvo prasokes.
Be to Codec'ai - tavimi buvo pasirupinta ir del automobilio atsitempimo i
servisa, ir del dirzo pastatymo ir niekas nenusiplauna nuo atsakomybes bei
pasakyta kad jei iskils problema, is kart gali skambinti ir padesim kuo
galesim.