Tema: Re: tesiam pezho istorija: pezas nesikuria, Kas nori padeti CodeC?
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-02-13 22:59:27
Skundai.lt? nu cia teisingas portalas matyt ir tave ikvepia
Nejuokink, tai primityvus budas kovoti su skundais paprasciau, nei elgtis 
zmoniskai su zmonemis ar su jais issiaiskinti, pasitelkus tas pacias 
metodikas




-- 
___

Arturas Brazas
mob. +370 655 40000
fax:   +370 614 80000
skype: ministerija.lt
web:   www.langucentras.lt
email: arturas@langucentras.lt

"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:ij9g0t$fuj$1@trimpas.omnitel.net...
> On 02/13/2011 10:43 PM, Arturas | www.langucentras.lt wrote:
>> Nu matai.
>> Tu zmogus
>> jis zmogus,
>> tu norejai padeti jis tai suprato ir kaip default su CK ant keliu  prieme
>> tavo pagalba,
>> Taigi - nemokamai patampiai auto padariai nemokamu paslaugu ..ir  zmogus
>> staiga patapo KLIENTU kurs dabar ka daro?
>>
>> a skundziasi
>> b bando rasti kaltus
>> c a plius b
>>
>> gryzkim prie realios temos
>> pezas nesikuria, Kas nori padeti CodeC?
>
> truputi eiles tvarka sumaisei, pora punktu praleidai, bet kaip tau tai 
> suprantama. kazkaip netikiu, kad zmones kaip susitare raso, kad sumokeja 
> avansa eina savo (tavo) langu ieskot :)
>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> ___
>>
>> Artūras Brazas
>> mob. +370 655 40000
>> fax:   +370 614 80000
>> skype: ministerija.lt
>> web:   www.langucentras.lt
>> email: arturas@langucentras.lt
>>
>> "Renookas"<vytautas_trinti_@hitra-istrinti.lt>  wrote in message
>> news:ij9f5t$esc$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nepasakysiu si vakara, Codec galetu tiksliau ivardinti, as nebent rytoj
>>> paziuresiu. jei neklystu, tai tepalu, zvakiu ir filtru keitimas... gal 
>>> ka
>>> praleidau..
>>>
>>> Apskritai cia ne pinigu klausimas. Cia buvo noras padeti zmogui, kaip 
>>> news
>>> klientui visgi surasti kur ta tikroji problema.
>>>
>>> Jei kolega Codec nores problemos bus ieksoma toliau jei nenores 
>>> nereikia.
>>> Galu gale jis ir pats ne blondine kaip sake, taigi paskaitys manualus ir
>>> susitaisys. Ir viskas bus gerai.
>>>
>>>
>>> "Arturas | www.langucentras.lt"<arturas@langucentras.lt>  wrote in 
>>> message
>>> news:ij98d3$4vp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Renoookas imesk sakaita kuria kolega Codec apmokejo?
>>>> Taip sakant kad zinotumem kas buvo apmoketa?
>>>>
>>>>
>>>> --
>>>> ___
>>>>
>>>> Artūras Brazas
>>>> mob. +370 655 40000
>>>> fax:   +370 614 80000
>>>> skype: ministerija.lt
>>>> web:   www.langucentras.lt
>>>> email: arturas@langucentras.lt
>>>>
>>>> "Renookas"<vytautas_trinti_@hitra-istrinti.lt>  wrote in message
>>>> news:ij5vh1$506$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Ka cia bepaaiskinsi...
>>>>> Taip problema gal ir ne vien tame. Bet faktas kad buvo perziureta
>>>>> issamiau, rastas palaidas dirzas ir pastatytas tvarkingai, klientui
>>>>> pasiulyta pasikeisti bet jis nenori, niekas ir nevercia (aisku tai 
>>>>> nera
>>>>> nesikurimo priezastis), palaikius masina pabandyta uzkurti - ji
>>>>> uzsikure, pabandzius dar karta po kiek laiko ir vel. Spec saldytuvo
>>>>> variklio atausinimui iki -12 laipsniu neturime.
>>>>> Galima pakeisti puse masinos ir aiskinti kiek bapkiu reikia moketi,
>>>>> galima pasalinti rastas problemas ir pasiulyti pabandyti vazineti bei
>>>>> jei bus problemu kreiptis ieskoti toliau slieku. Tai dienai rastos
>>>>> problemos buvo pasalintos ir dirzas pastatytas nemokamai nors su 
>>>>> tepalu
>>>>> keitimu jis niekaip nesusijes. Taigi kritika man nepriimtina jei 
>>>>> zmogus
>>>>> problemos nenori spresti iki galo kartu o tik uzsiima smeizimu kad
>>>>> negalima tiketi zodziu jog dirzas buvo prasokes.
>>>>> Be to Codec'ai - tavimi buvo pasirupinta ir del automobilio 
>>>>> atsitempimo
>>>>> i servisa, ir del dirzo pastatymo ir niekas nenusiplauna nuo 
>>>>> atsakomybes
>>>>> bei pasakyta kad jei iskils problema, is kart gali skambinti ir 
>>>>> padesim
>>>>> kuo galesim.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Shadowed"<shadowed@bk.ru>  wrote in message
>>>>> news:ij5t4m$21o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> tuoj ateis Renookas ir viska paaiskins ;)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "CodeC"<co@co.co>  wrote in message
>>>>>> news:ij5j4g$lnn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> nesikuria lygiai taip pat graziai kaip ir nesikure vakar.
>>>>>>> tik dabar jau skirtingai nei vakar, yra rimto pagrindo netiketi nei
>>>>>>> vienu hitra.lt personalo zodziu. nes jie pasakojo, kad pralaike visa
>>>>>>> diena masina lauke, ir ji graziai uzsikure.
>>>>>>> ne siaip sau matyt masina radau garaze uzkaitinta iki darbines
>>>>>>> temperaturos atsiimant. cia ji kaip, lauke stovedama savaime 
>>>>>>> uzkaito?
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>