Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: markatas
Data: 2011-02-13 02:18:35
Klausyk, kita karta apkaltink pereja ir dar i teisma gal paduok, jog prie
jos stabdant tau dirzas persoko ir perpiso voztuvams per galva. Nusipirkai
pezO (nuo zodzio na O) ir susitaikyk su ta problema, kad kas ryta gali rasti
nauja gedima,  net nuo stovejimo. Cia juk prancuziska masina, ir pas ja
problemos dauginasi geometrine progresija. Ne be reikalo susipirkau
dielrinius prancuzisku skanerius, ir kas keisiausia (to nesitikejau) - jie
pilnumoje man atsipirko per pora menesiu, tiesa nuo prancuzu neatsiginu. Na
aisku cia siandien rasiau tieisiai po baliaus, ryt paskaitysiu blaivia
galva, ka prirasiau :)

markatas