Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: ramunas
Data: 2011-02-12 19:04:04
bled jus sueikit abu I viena kabineta ir normaliai draugiskai pasitare
pagalvokit kur gali buti problema.... visuose servizuose buna klaidu ...
neimanoma ... pas mus atrodo saltkalviai daro ta pati darba 20 metu ir tai
privelia nesamoniu ... nu sueikit draugiskai ir aptarkit ... po to gal abu
parasysit cia gerus zodzius apie vienas kita ir protingus pamastymus .... ir
pasidziarugsit issprende problema .... jei rasit problema, kuria galejo
padaryti renuko meistriukai tai renukas nejama pinigu ... jei randat naujame
dalyke beda codecas susimoka su nuolaida uz darbus ir valio !