Tema: Re: lukesciu zirkles Codecui su VIDEO :)
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-02-13 22:09:38
nu bereikalo????

Tai cia matyt ponas turite galvoje kas klientu cia vienu kitu sumazejo?
Esu pasisakes ta tema jau. Cia nera klientu man, cia yra kam as galiu ir
noriu padeti.
Ne tik super duper zema kaina o tesingais sprendimais
Beje nemazai news kolegu ju man padejo atgal, gal net ir daugiau nei as

Codec ishbrauksim is potencialiu sarasho?
ane , bet tai kad as pirmas pona nubraukiau :)

--
___

Arturas Brazas
mob. +370 655 40000