Tema: Re: tesiam pezho istorija
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-02-13 20:51:14
Ne parkes.
Dzin stiklas as padejau tau kaip news kolega . Jokio cia biznis o%
Jei neklystu gausiai ikalbiniau nesismaukyti paciam (aka pirksi, desi, vesi
statysi) Right? Tiesiog zinojau kuo gali baigtis

Tas pats cia. Vertink vien tik tai  kad  KAZKAM TIKRAI BLIAT RUPI TAVO
DOLBANAS KARUTIS !!!!! ( o tikrai rupi) !!!

paralele pravesiu sekancia
VAG  aka JUTA
servisas mano problema su lempom  XENON sprende taip NAUJOS LEMPOS IR
TASHKAS = 4klt

dignostika 132 litai.

--
___