Tema: Re: tesiam pezho istorija: pezas nesikuria, Kas nori padeti CodeC?
Autorius: ukw
Data: 2011-02-14 16:14:33
praleidai pasiulyma taisytis masina pas mane.
butu privalomas remonto aktas, kuriame parasyta, kad taip ir taip, jei
gedimas nepataisomas=pinigai nemokami.

jei gedimas pataisomas = susimoki tam tikra suma pinigu.

jei gedimas pataisomas, o pinigus atsisakai sumoketi = dar ten kazka
parasom.

bet kad tu ishkart akis draskai ir man. nzn kodel.