Tema: Re: Apie velikus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-21 16:48:46
Nu tu kaip visada ne i tema, nusisneki ir neziuri ka kitas raso. Taigi
aiskia pasake - "civilizuotam". O ka mes apie juos zinom? Kurvos, zole ir
sekso muziejus. Ar dar aiskinsi,k ad tulpiu pauostyt ten vaziuoji?a

P.S. Bijau, kad mano katrybe nepernesh teisines diskusijos su kai kuriais
personazais, bet.... Permeciau Vienos konvencija apie karuciu eisma
gatvemis. Bent jau man toks vaizdas, nors tiesiogiai neparasyta, taciau
dviratininkams jau ir tame popieriuke draudziama vaziuoti per pereja. Jei
kas be tų dvieju pederastu noretu apie tai padiskutuot - butu idomu.