Tema: Re: Apie velikus
Autorius: Faktas
Data: 2010-04-16 15:36:15
"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message news:hq9knf$nsu$1@trimpas.omnitel.net...
> na tai kaip atsakymas tau mano pavyzdys su stop zenklu

visiskas berysio pavyzdys.
paklausk manes koks man skirtumas ar tu sustoji prie stop zenklo ar ne.
atsakysiu: nes kai sustojes ar su didesne tikimybe zinau, kad mane praleidineji,
negu kai dar riedi.
del dviratininko taip pat: as tau labai aiskiai parasiau: prie perejos jis SUSTOJO.
suprantama? toliau: JIS TAVE PRALEIDINEJA. suprantama?
toliau: JIS PRADEDA RIEDET TIK ISITIKINES, KAD TU SUSTOJAI IR JI PRALEIDINEJI.
suprantama? tai koks tau skirtumas ar tuomet jis rieda ant dviracio, ar ji vedasi?
isskyrus tai, kad vedasi ilgiau.
koks skirtumas TAU, ji praleidinejanciam, o ne policininkui, ar KETo pirmunui.
ar neklausiu ar tai teisinga ar ne, ar tai pagal KET ar ne, ar taip patariama elgtis ar ne,
as tik klausiu - sioje konkrecioje situacijoje koks tau skirtumas?

> pestysis, pasistenges, gali lygiai taip pat issokt is uz kamazo, bet
> realybej dviratininkai juos smarkiai lenkia...

koks skirtumas ar lenkia, jei pestysis islis is uz kitos masinos,  vistiek nespesi sustot.