Tema: Re: Apie velikus
Autorius: Ignas
Data: 2010-04-16 08:56:17
didelis skirtumas, vakar vos toks "kritininkas" nepaskraide per kapota:
sukant i desine praleidinejau pesciuosius, pestiesiems praejus jau vaziavau,
kai saligatviu, man is galo, atsinese idiotas... tai akies krasteliu spejau
uzmatyt ir sustot, jis dar uzstabde ir sioki toki lanka padare, tai
nesusidurem. buciau nesustojes, dviratis butu po masina, jis per kapota...
tai idiotas fakais apibade ir nuvaziavo. o butu normalei stabtelejes nulipt
nuo dviracio, tai as ir pravaziuot buciau spejes arba bent laiku ji
pastebejes - va tau ir KET taisykles pagrindimas, ne be reikalo taip
sugalvota...