Tema: Re: Apie velikus
Autorius: |===>
Data: 2010-04-14 10:54:18
pragäras <briuseliokopustas@hotmail.com> wrote in
news:hq3q8m$aou$1@trimpas.omnitel.net:

> Vini, tai nebuvo paciam, kad ziuri i akis ir toliau vaziuoja, nes nu
> labai reikia vaziuoti? seip fleimas be rysio

nu esu apturejes ekstremalu stabdyma, kai akivaizdziai mate, bet nesugebejo
suvokti, kad dviratis gali judeti 50+km/h, bet cia normali rizika,
vazinejant tokiu greiciu, o daugiau kaip ir nepasitaike. siaip jau
stengiuosi vazineti saligatviais, taigi daugumos pavoju isvengiu by
default. o gediminkej toj vietoj buna naglu troliku, bet dazniaisiai visi
graziai praleidzia

kas del fleimo, tai tingiu viska skaityti, todel ir nesuprantu iki galo, ar
cia juzefas smaginasi su faktu ir jo ket laikymusi, ar visgi nekenktu jam
bent kuri laika pastumdyti britva per sankryzas

--
Vinis