Tema: Re: Apie velikus
Autorius: KEdas
Data: 2010-04-20 17:21:58
Linas Petkevičius rašė:
> Oi, atleisk, kad radai ta info per google ivedes cituojama fraze. Turbut
> tai ja padaro mano fantazijs vaisiumi, o lankstinuka isleidau tam, kad
> tave apgaut?

Pacitavai 2004 metų lankstinuką, kai tuo tarpu 2010 metais suomių
„Liikenneturva, Central Organisation for Traffic safety in Finland“
teigia, kad tik 29% naudojo šalmus, kas reiškia, kad su KET reikalavimu
čia kažkaip nelabai skaitomasi..., arba gal kad tokio reikalavimo net nėra:
The use of helmet varies from region to region. In urban areas, helmet
use is more common than in the rural areas. According to the 2005
traffic behaviour monitoring study, 29% of the cyclists used a bicycle
helmet

Paties KET angliškai nerandu, bet tokio, turbūt, ir nėra.