Tema: Re: Apie velikus
Autorius: KEdas
Data: 2010-04-21 14:06:19
Faktas rašė:
> Ok. Tomas teisus. Persivaryti reikia, tik jei intensyvus eismas.
>
> 66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms.

O aš manau, kad ši dalis taikoma tik NEsankryžose, nes apie važiavimą
sankryžose yra atskiras skyrelis. Ir manysiu taip tol, kol LVAT
(nepainioti su LP) nepasakys priešingai. :)

Pagrindimas:
158. Nelygiareikšmių kelių sankryžoje šalutiniu keliu važiuojantis
vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, artėjančioms prie
sankryžos *pagrindiniu keliu*.

Kelias – eismui skirta ir naudojama žemės arba statinio paviršiaus
juosta per visą jos plotį, *įskaitant* važiuojamąją dalį, sankryžas,
šaligatvius, kelkraščius, pėsčiųjų ir dviračių *takus*, skiriamąsias
juostas.