Tema: Re: Apie velikus
Autorius: Nerijus
Data: 2010-04-15 13:49:15
On 04/14/2010 11:19 PM, Doc wrote:
> Valerijonai turėtų padėti.
>
> --
> Doc

	O kam valerijono? Ash po 100-200 gramu ishgeriu priesh eidamas i gatve.
Del drasos. Nepadeda.

	Shiaip tai padetu dviratininku KET laikymasis. Bet jie juk
neprognozuojami, jiems niekas negalioja, tik ju pachiu panetkes ir
isitikinimai. Kartais jie net baisesni uzh britvinykus.

	N. M.

	P. S. Jei kas nesuprato, tai :-D