Tema: Re: Apie velikus
Autorius: KEdas
Data: 2010-04-16 18:21:16
Linas Petkevičius rašė:

> Sumokesi? Isitikines, kad tavo skaiciai teisingi ir visi apisdziaugs
> juos pamate?

Mano naudojami skaičiai yra iš viešai prieinamų studijų, o tavo iš kur?
Pats vienas juos matei, o kitiems siūlai pirkti katę maiše? Tau norisi
kažką paneigti – pats tuo ir pasirūpink, o ne istorijas apie
respektabilias kontoras ir paveiksliukus kurk, nes kol kas tavo
statistika atrodo tokia pat patikima kaip ir šiame draudimo kontoros
užsakytame straipsnelyje:
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/draudikai-avariju-i-kurias-patenka-dviratininkai-kasmet-daugeja-59-91578

Visai kitokia LPEPT statistika yra čia:
http://www.lra.lt/lt.php/eismo_saugumas/eismo_ivykiu_statistika/27#content_412

P.S. Ir pasimokyk cituoti, t.y. palikti citatos autorių.