Tema: Re: Apie velikus
Autorius: Faktas
Data: 2010-04-17 09:27:35
"Bangis" <bangis@baltijos.jura> wrote in message news:hqasar$st3$1@trimpas.omnitel.net...
>O tu nejauti kad gatveje be taves, stovincio automobilio dar buna
> masinu? Ar tu cia kazkur tarp eiluciu su visais susitarei, kad gatveje
> yra tik 1 automobilis ir tu vienintelis ant saligatvio? O dabar kai tu

o man neįdomu kas yra tavo gatvėje ar tavo galvoje.
jei nepatinka aprašyta situacija, tai aprašyk savają, o ne vidury
išvedinėk, kad ten visai kitaip būna, nes tau susišvietė, jog jei parašyta "pajuda tik įsitikinęs
kad sustojo jo praleisti", tai tau atrodo, kad aplink dar 20 automobilių švilpia ir dviratininkas
įsibėgėjęs neria tarp jų.