Tema: Re: Apie velikus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-16 18:47:44
OK - tau nepatikima. Naudokis googl'u. Nemanau, kad ten nerasi panasios
info. Kad tau nepatinka mano galimybes,atleisk - ash kompleksu negydau. Kad
tau reikia paasikinti, kas yra "own ir other victims" - irgi tavo problemos.
Man tai neaikivaizdu. Zianu kad kitiems taip gali ir nebut ir tiems kur
neissipisineja man nesunku paaiskint.