Tema: Re: Apie velikus
Autorius: Nerijus
Data: 2010-04-16 14:04:02

> Tai ir sakau, kad esi nenuoseklus, tačiau iš to nieko gero.

	Ko tu chia nesupranti? Ar kazka ne taip parashiau? Negi esi ant tiek
bukas, kad nesupranti, kad kiekvienas zhmogus gali tureti supratima
kuris tik ish dalies sutampa su tavo ishvedziojimais. Ir tai nera
kazkoks "nenuoseklumas" o ti paprashciausias kitoks poziuris i gyvenima.

> Nenori pabandyt nuo nieko nebėgiot? Man padeda.

	Bijau gaut y galva. Ypach nuo DPD mikrobu vairuotoju. Kartais bandau
pasielgti taip kaip tu - nebegti. Tai yra nepasitraukti nuo mikrobo i
pusni. Intelekto nesuzhaloto veido vadylos reakcija - vazhiuoja iki pat
manes tok kol vos neatsiremia. Ash suprantama turiu sustoti. Jei stoviu
ir nesitraukiu ish kelio, signalas, o po to zhodeliai atitinkami per
langa. Neturiu kantrybes toliau su tokiais individais uzhsiimineti,
pasitraukiu.

	N. M.

	P. S. Kai shaligatvyje siaucia kokie trys keturi pacukai su
mataruoleriais irgi nematau prasmes ju nepraleisti, tenka aplenkti visa
ta balagana pereinant i kita gatves puse.