Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: Kesha
Data: 2017-12-15 09:49:56
Sniegas formulated the question :
> O tai Maximose m4sos skyriai tušti? Pilna tos mėsos, niekas į tas mėsines
> steiko nesiraus.

Amen.
Tai buvo Sniego žodis...

varom i maximas, o tai išsiblevyzgojom čia, ten jau ir paruoštų ir
iškeptų yra, o jei kokiam akropolį, tai ir išvis paėst valgyklėlėj
galima.
o aš va - durnius, prisipirkau visokių grilinių, keptuvių ir kaip
lochas ieškau pats nežinau ko, kai tuo tarpu MAXIMA - viskas ko tik
reikia :)