Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-08 13:38:40
On 2017-12-08 11:02, Lawrence Jamieson wrote:
> Mano patirtis yra atvirkštinė - maistos LT yra ženkliai prastesnės
> kokybės nei vakarų pasaulyje.

Taip. Kad Lietuvoje nuostabus ir natūralus maistas yra kažkokiu būdu iki
šiol gyvas mitas. Man Lietuvoje labiausiai ir trūksta gero maisto, bet
susirandam vis kokių nors substitutų. Yra atskirų gerų pavyzdžių, bet jų
nedaug ir todėl asortimentas nedžiugina.

Baisiausias dalykas vyksta su mėsa ir vaisiais. Pieno produktai irgi
geri tik tiek, kiek tai susieta su varške. Žingsnis į šoną, sušaudymas.
Realiai iki šiol džiugina tik duona. Ir situacija po truputį prastėja,
palmės vis labiau želia.