Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: Kesha
Data: 2017-12-12 16:19:53
fenix@h pretended :

> tai viskas ok. bet bendra ilgalaike kokybe bus prastesne, ir bus
> brangiau nes reikes amortizuoti paklausos/pasiulos neatitikima, ypac
> didesne pasiula. ukininko atveju yra pagal pasiula, t.y. pasiula mazesne
> uz paklausa, sviezumas visada garantuotas.

nereikia steikui šviežumo, būtent todėl buržujai ir turi tokią pasiūlą,
nes jei šiandien nenupirko, tai per savaitę tikrai nupirks.

> pagal tai, ka pasakojat, tai tiesiog reikia tikros mesines, bet pas mus
> tai neimanoma, del mazos paklausos. tikra gera mesa yra brangu.

brangu, bet bent man yra kainos ir patogumo riba, kartais galima ir
brangiau sumokėti, jei tikrai žinai kad kokybė bus wow, bet dažniausiai
matydamas kainą ir mastai jamt ar ne, nes lyg ir norisi, bet va būtent
dabar už tiek kažkaip ne :)