Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-12 16:40:40
On 2017-12-12 16:34, fenix@h wrote:
> as tai nelabai suprantu, kuo tu stebiesi.

Ar aš stebiuosi? Panašiau į fakto konstatavimą ir apgailestavimą, jog
nėra taip, kaip norėtųsi.

> egzotika visada brangi, visada
> pasensta lentynose, visada sunku gaut. ypac jie ta egzotika dar ir brangi.

Egzotika? Valstybėje, kurioje gyvulininkystė yra gana didelis ir svarbus
ūkio sektorius? Hmm.

> o jei konkreciai ivardinus, kodel reikejo ismest? pirkai sviezia?

Dariau tą patį, ką daro 500 milijonų europiečių. Atėjau į prekybos
centrą, nuėjau į mėsos skyrių, išsirinkau supakuotus du gabaliukus
brandintos jautienos steikui už ~35 eur/kg. Atvažiavau namo, iškepiau,
išmečiau.