Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: Icetom
Data: 2017-12-12 12:03:40
Na aš nuvykęs į kokią Kaliforniją,  nesistebiu, kad negaliu ten nusipirkti,
pvz., lietuviškų lašinių visur;). Ir vis tk nesuprantu iki galo dėl to
“skurdus” pasirinkimas. Kokio maisto “skurdus” pasirinkimas?

Jei panagrinėti maisto tradicijas Lietuvoje istoriškai, tai viskas realiai
atėję iš Europos pas mus. Reikia laiko, kad susiformuotų kažkokia tradicija
ar pan.

Ir kodėl nėra iš ko jo iškepti? Nuėjau į Rimi, žiūriu  yra mėsa steikui
tinkama (kaip tik tuo metu norėjau pabandyti pagaminti steiką). Pardavėja
paprašė mėsininko, tas man atpjovė gražų gabalą. Tarp kitko pati mėsa
tikrai gera ir skani buvo, nereikėjo ilgai kramtyti ar pan. Galima sakyti
turėjo “tirpimo burnoje” pjūtį.