Tema: Re: REQ: 40..42" TV
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-06 11:28:11
as prisidedu prie nuomones, kad reikia rinktis pagal valdymo patoguma.
LG webos siek tiek nuvyle, samsungo as asmeniskai nevirskinu, panasonic
biski geriau, bet irgi savitas tas fireos. is tu triju mano balsas uz
panasonic, bet as ji (DX600) pirkau TIK todel, kad koja buvo galima
padaryt teliko centre, kas irgi svarbu, vaizdas ir pats telikas tai
viskas labai gerai ten.
ai, dar gali but tokiu najobkiu, kad scart, 3.5 jungties ausinems
yra/nera ar usb pvz isorinio hardo uzmaitint negali, verta tuo pasidometi.