Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-12 16:34:38
On 2017-12-12 16:21, fenix@h wrote:
> zmogau, gera mesa ir uzsaldyta kameroje yra visai neblogs sprendimas.
> tiesa, steikui nelabai, bet juk steiko kas savaite irgi nevalgai

Tai koks skirtumas, valgai steiką kas savaitę ar ne, jei pats
pripažįsti, jog "užšaldyta steikui nelabai"? O mes čia lyg tik apie
steikus ir kalbam.

Nes kaip suktis iš bendros padėties Lietuvoje su mėsa, tai aš pats
žinau, kartą net ėriuką nusipirkom, ūkininkas jį mums paaugino, paskerdė
ir atvežė mėsą, kurią užsišaldėm. Pusmečiui ar net ilgiau pakako. Kai
padėtis tokia, tai ir sprendimai atitinkami, bet su jautienos steikais
padoraus sprendimo nėra ir kol kas lygtais nenusimato.

Tai, kad mes visi sugebam kažkaip suktis dar nereiškia, jog problemos nėra.