Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: Kesha
Data: 2017-12-12 15:56:45
After serious thinking Bronco wrote :

> RIMI? Gera mėsa? Tirpimo burnoje pojūtis? Oi, nežinau, nežinau, tikėkimės,
> jog tau tiesiog labai smarkiai pasisekė. Bet greičiausiai, tiesiog nesi
> ragavęs gero steiko, tai ir patiko pakliuvusi bent kiek normalesnė mėsa.

Ok, ir aš išduosiu paslaptį, kartais galima užsirauti ant geros
jautienos nugarinės - BIG Maximoje (čia gan dažnai užssiraunu), ir
....HyperRIMI Kedrų g. (čia rečiau).
O beje vieną kart iš ZZZ atvežė laminuotą nugarinės šmotą, tai vos
neafigel - grynas marmuras :)
bet čia išimtys iš taisyklių, dažniausiai tik numelžtos karvės :)